Referenssit

Yhteistyö Enjoy PR:n Heidin ja Ninan kanssa oli todella mutkatonta ja kaikki meni hienosti! Tuntui, että olemme todellakin kumppani emmekä ”vain” asiakas. Näillä rautaisilla ammattilaisille on tapahtumajärjestäminen hallussa ja itse tilaisuus kupli hyvää tunnelmaa alusta loppuun. Tilaisuuteen kutsutut vieraat oli erittäin relevantti joukko oman alansa ammattilaisia ja tuntui, että lopputulos oli todella win-win-win kaikille osapuolille! Suuri suositus Heidille ja Ninalle
Twistbe, Kati Partanen ja Veera Brückler
twistbe perustajat ja enjoy pr
Enjoy PR järjesti meille upean tilaisuuden! Kiitos vielä kerran erinomaisesta ja mutkattomasta yhteistyöstä.
Frank Kruse & Daniel Feiring, Ravinteli Olkkari
referenssit
Heidi osasi muutaman sanan jälkeen hahmotella meille tapahtuman, joka vastasi täydellisesti tarpeitamme. Ammattimainen, ideoiva ja asiantunteva tiimi tuotti halutun kaltaisen tapahtuman, jonka käytännön järjestelyt sujuivat hienosti.
Henri Virtanen, Ammattiliitto Pro, Vakuutusväen rahaston puheenjohtaja
ammattiliitto pro vakuutusväen rahasto
Aitoja ja kohderyhmiä puhuttelevia tarinoita”Yhteistyössä Heidin kanssa tuotetut sisällöt ovat tukeneet tavoitettamme tarjota aitoja ja kohderyhmiä puhuttelevia tarinoita ja kokemuksia tarjoamistamme tuotteista ja palveluista.
Marileea Järnefelt, Suomen Radisson Blu Hotellien markkinointipäällikkö
Heidi opasti meitä ummikkoja someasioiden saloihin ja opittiin juttuja samalla hänen tuottaessaan sisältöä Helsingin kahvipaahtimon Instagramiin useamman kuukauden ajan. Seuraajamäärä saatiin kivasti kasvuun. Heidi otti homman tehokkaasti ja kokonaisvaltaisesti haltuun. Ei tarvinnut minun tehdä paljon mitään. Hän kävi myös kuvaamassa kahvipaahtimossa ja kahvilassamme kuvia sekä videoita. Toimintamme kasvaa ja resurssit ovat rajalliset. On järkevä ulkoistaa sisällöntuotantoa, jotta pystymme paremmin keskittymään ydinliiketoimintaan.
Aki Aunola, Toimitusjohtaja, Helsingin Kahvipaahtimo
Heidi tiimeineen vastasi Arctic Nutritionin edustajien somekanavien sisällöntuotannosta ja yhteisömanageroinnista. Tämä tarkoittaa päivittäistä läsnäoloa somessa viikonpäivästä riippumatta. Lisäksi Heidi tuotti hakukoneoptimoitua sisältöä Arctic Nutritionin verkkosivustolle. Aktiivinen sisällöntuotanto on tärkeää yhtiölle ja on ollut järkevää ulkoistaa sitä ammattilaisille. Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön, joka toimi joustavasti ja nopeasti.
Mikko Jarrah, Kasvujohtaja, Arctic Nutrition