Venemessujen vaikuttajamarkkinointi ja kuvaukset

Helsingin kansainväliset venemessut on venekansan oma perinteikäs kohtaamispaikka, jossa vaihtaa kokemuksia, viihtyä, vertailla ja tehdä ostoksia. Tervetuloa jatkamaan perinnettä kanssamme, olit sitten veneilijä, purjehtija, kalastaja, suppailija, mökkeilijä tai vasta veneilyä ja kalastusta aloitteleva.

ENJOY PR:n Heidi on mukana tekemässä Venemessujen markkinointia ja suunnittelee perinteiselle tapahtumalle uudenlaista sisältöä vaikuttajamarkkinoinnin avulla. 16.12.2024 Järjestettiin talvinen kuvausretki yhteistyössä Skipperin kanssa. Märkäpuvut reissulle järjesti Ursuit. Mukana kuvausjärjestelyissä toimi Minna Parjo. Mukana matkalla oli myös Vallisaaren yrittäjä, jonka kanssa suunnittelemme yritystapahtumakonseptin kesälle.

Venemessut – VaikuttajaT

Tubettaja ja artisti Räpfaija toteuttaa Venemessuille ennakkomarkkinointia sekä tapahtuma-aikaista markkinointia. Hän kutsui kuvausretkelle vaikuttajaystäviään ja meillä oli hulvaton kokoonpano veneilemässä. Kuvausretken johdosta Venemessujen markkinointia toteuttaa myös Reissubroidit sekä näyttelijä Tiia Weckström. Kampanjan avulla tavoitetaan uusia kohderyhmiä erityisesti kalastuksen parista.

Katso Reels veneretkestä tästä.

Venemessut – kampanjan sisältö

  • Tubettaja ja Tiktokkaaja Räpfaijan kanssa ennakkomarkkinointi sekä messujen aikainen markkinointi.
  • Mukana kampanjassa myös Reissubroidit eli Satusetä ja Juhoflow sekä näyttelijä Tiia Weckström. Seuraajia eri kanavissa yhteensä yli 500k.
  • Sisällöntuotantoa kampanjassa seuraavissa kanavissa: Youtube, TikTok, Instagram, Facebook.
  • Kuvamateriaaleja hyödynnettiin myös ulkomainonnassa, Display-mainonnassa ja lehti-ilmoituksissa.
  • Vaikuttajatapahtuma, jossa Räpfaija haastaa vaikuttajia mm. SUP-Hässäkkä kisailuihin.
  • Yöpyminen Venemessuilla ”soutuvene vs sadan tonnin vene”.
  • Sisältöjä: Räpfaija TikTok video.

Ota Venemessujen IG seurantaan

Lue lisää Vene 25 Båt -venemessuista

Kuvat Henri Sinisalmi / Foto Henri